Hvorfor skal jeg gjøre SEO?
Å søkemotoroptimalisere (SEO) nettsiden din handler om å gjøre innholdet ditt synlig for de som leter etter informasjon om akkurat det du tilbyr.
Les merHva er SEO?
Søkemotoroptimalisering (SEO) handler om produsere innhold som gjør at du blir enklere å finne av de som leter etter det du tilbyr. Med riktig SEO øker du trafikken til nettsiden og sørger for at de rette menneskene finner deg.
Les mer83% bedriftseiere mener nettsiden spiller en stor rolle i bedriften
Har du noen gang tenkt over hvor viktig en nettside er for en bedrift i dag? 83,5% av småbedriftseiere i Storbritannia mener nettsiden spiller en stor rolle for virksomheten
Les merGoogle – verdens mest besøkte nettsted
I 2024 var det 1,13 milliarder nettsteder. Av disse var 201 millioner var aktive. Hva forteller ellers statistikken for 2024.
Les merTopp 7 grunner til å bruke WordPress for bedriftsnettstedet ditt
WordPress startet som en plattform for blogging i 2003. Nå drifter den over 40% av verdens nettsider.
Les merHvorfor bør du jobbe med en WordPress-utvikler?
Det anbefales sterkt at du ser etter en WordPress-utvikler dersom du planlegger å bygge et nettsted med WordPress.
Les merNår vet du at det er på tide med en ny nettside?
Ser nettstedet ditt litt slitent ut? Er den blitt neglisjert? I denne posten gir vi deg noen tips om når du skal vurdere å oppdatere nettsiden.
Les merEn profesjonell hjemmeside er en god investering i bedriften
I dag sjekker kundene dine ofte nettsiden din før de gjør forretninger med deg. Ved å ha en oppdatert, moderne WordPress-nettside, viser du deg selv som troverdig og pålitelig.
Les merHva er et domene?
Et domene er din bedrifts unike identitet på internett. Det er det folk skriver inn i nettleseren sin for å besøke nettstedet ditt, sende deg e-post eller finne deg på nettet. Tenk på det som din bedrifts digitale adresse.
Les mer50 millisekunder det er tiden du har på å gjøre et godt førsteinntrykk
Den dansk-kanadiske forskeren Gitte Lindgaard offentliggjorde for mange år siden en studie som viste at firmaer har svært kort tid på å gjøre et førsteinntrykk.
Les mer